RASTGELSİN AMATÖR BALIKÇILIK FORUMLARI

RASTGELSİN AMATÖR BALIKÇILIK FORUMLARI (http://www.rastgelsin.org/forum.php)
-   Süleyman Karabulut (http://www.rastgelsin.org/forumdisplay.php?f=118)
-   -   Son avlarımdan bazı görüntüler... (http://www.rastgelsin.org/showthread.php?t=11801)

kaptankarabulut 28-08-2012 17:03

Son avlarımdan bazı görüntüler...
 
Son dört gün havaların güzel olmasıyla dostlarımla kendimi denizde buldum.Oldukca verimli ve güzel dört gün geçirdik.Fakat yine de pazar sendrumunu az da olsa yaşadık. Diğer günlere kıyasla pazar günkü avımız çok fazla verimli değildi.

Cumartesi günümüz ABDULLAH kardeşim,eşi ve iş arkadaşlarıyla birlikteydik.günümüz oldukca keyifliydi.

Pazar günümüz Oya hanım ve arkadaşlarıyla birlikte, eh işte dedirten bir av vardı.Fakat öğle saatlerine doğru tuttuğumuz balıkları,ada da ağlatmadan gitmesi gereken yere yani tavaya ve ardından mideye götürmek üzere hareket ettiğimizde,denizdeki hareketliliği fark edip rapalaları suyla buluşturmamla aldığımız yazılı palamut iki kilonun üzerinde gelince neşemize neşe kattı.Belki daha da devamı gelebilirdi,fakat herkesin karınları acıkması ve bir an önce kendilerini denize atma sevdası ağır basınca soluğu adanın o güzel koyunda aldık.

Çok daha güzel avların sizlerin ve hep birlikte bizlerin olması dileğimle..







ABDULLAH KARDEŞİM VE EŞİ

[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]



[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]




[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]


[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]



[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]


oya hnm palamuta sahipleniverdi..
[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]


[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]


işte son halleri..
[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]

avlar 28-08-2012 19:35

Süleyman abi bu güzel paylaşım için teşekkürler.Palamut için :helal: Devamını diliyorum abi rastgelsin.

paşalı 28-08-2012 19:40

Güzel bir gün ve güzel bir av paylaşımdan dolayı teşekkürler kardeşim

kaptankarabulut 28-08-2012 20:41

Alıntı:

avlar tafarından gönderildi (Mesaj 126545)
Süleyman abi bu güzel paylaşım için teşekkürler.Palamut için :helal: Devamını diliyorum abi rastgelsin.

Tamer katkından dolayı ben teşekkür ederim.Palamut zamanı geldi artık.. Umarım çok daha güzel günlerimiz olacak.

kaptankarabulut 28-08-2012 20:43

Alıntı:

paşalı tafarından gönderildi (Mesaj 126546)
Güzel bir gün ve güzel bir av paylaşımdan dolayı teşekkürler kardeşim

Turgay abim katkından dolatı ben teşekkür ederim.Daha güzel avlar sizlerin olması dileğimle...

ustam18 29-08-2012 06:08

Üstad ım paylaşımın için teşekkürler.Sayende gözümüz balık görüyor.
İğnen keskin,avların bereketli olsun.Rastgele.

madlove 29-08-2012 07:03

süleyman abi tbrkler eline sağlık güzel av olmuş,ee artık av mevsimi geldi sezon açılıyor :)

kaptankarabulut 29-08-2012 07:32

Alıntı:

ustam18 tafarından gönderildi (Mesaj 126551)
Üstad ım paylaşımın için teşekkürler.Sayende gözümüz balık görüyor.
İğnen keskin,avların bereketli olsun.Rastgele.

Teşekkür ederim Ustam,sizlerinde oltaları dolu gelsin her daim..

kaptankarabulut 29-08-2012 07:34

Alıntı:

madlove tafarından gönderildi (Mesaj 126552)
süleyman abi tbrkler eline sağlık güzel av olmuş,ee artık av mevsimi geldi sezon açılıyor :)

Evet bizim av mevsimimiz geldi.önümüzdeki bir hafta on gün havalar yüksek gözüküyo.Ondan sonra gelsin palmutlar torikler..:D :D

soncet36 29-08-2012 08:31

kaptanım paylaşım için teşekkürler. her daim iğneniz keskin avınız bol olsun.
rastgelsin...


Saat 22:44.

Powered by vBulletin Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
TR Çeviri : organik81