|
|
#1 | |||||
|
Kaptan ![]()
|
İyi günler İstanbul'a gideceğim gezi var orada belki balık tutacam da nerede tutmamı tavsiye edersiniz ve balık var mı ?
__________________
Doğukan KAY
20.06.1997 İZMİR 0555 761 80 60 Çimentepe / Eşrefpaşa |
|||||
|
|
|
| Sponsored Links |
| Sosyal Paylaşım |
| Konu Araçları | |
| Görünüm Modları | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Yanıtlar | Son Mesaj |
| Merhaba - İstanbul | fart | Tanışma | 1 | 02-09-2011 10:29 |
| İstanbul' dan Sevgiler | LuXoR | Tanışma | 10 | 07-03-2011 10:18 |
| İstanbul dan Selamlar | popeye | Tanışma | 8 | 30-12-2009 09:38 |
| İstanbul da Sazan avı | cevat2 | TATLI SU AVI | 5 | 25-10-2007 20:29 |