Geri Git   RASTGELSİN AMATÖR BALIKÇILIK FORUMLARI > Amatör Balık Avı Genel Bilgiler > Yem Tipleri, Kullanma Şekilleri ve Yemleme > Boru Kurdu, Solucan




Yanıtla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 19-12-2006, 21:43   #11
igmsva
Kaptan
 
igmsva kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 19.11.06
Şehir: izmir
Yaş: 51
Mesaj Sayısı: 897
Varsayılan

çok iyi yaaaaa........... çok sağol
__________________

ilker GÜMÜŞOVA
İZMİR 1966
A Rh(+) pozitif
igmsva Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Sponsored Links
Eski 20-12-2006, 21:22   #12
levrek
Kurucu Üye
 
levrek kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 29.10.05
Şehir: izmir-ksk.
Yaş: 52
Mesaj Sayısı: 1.878
Varsayılan

Onurcum,elinizdekiler genelde boli ya da sardalyeyi bütün olarak kullanmak isteyenler içindir.Benimde halen edinemediğim bu parça ise,içi boş 0,5 kalem ucunun metal kısmı gibi 20 cm. uzunluğunda çelik bir borucuktur.Kurt bu borudan geçirildikten sonra borunun delik olan kısmını iğnenin ağzına geçirip dayadıktan sonra boruyu yay gibi gerip solucanı geçiriyorsun.
__________________


Erol ERDOĞAN 1966

Hepimiz birer gölgeyiz aslında…
Nerede yaşarız, neye benzeriz bir fikrimiz yok, neyiz ne değiliz bir bilgimiz yok. Birbirimiz hakkında bildiğimiz tek şey Nick lerimiz…
Sanal alemin sisleri arasında beliriyor sonra kayboluyoruz. Gerçek olan tek şey; paylaşımlarımız, burada bizi var eden de bir tek bu…(alıntıdır)
levrek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-12-2006, 08:01   #13
giritli
Kaptan
 
giritli kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 22.11.06
Mesaj Sayısı: 974
Varsayılan

Erol abi,bu aparat üzerinde hafta içinde bazı değişiklikler yaparak istenilen kıvama getirmeyi başardım en sonunda...Aparatın arka tarafında görülen kıvrık kısmı kestirdim ve oraya yaklaşık 1 cm uzunluğunda içi boş bir parçayı gümüş kaynağı ile tutturdum.Yani aparatın sivri kısmından kurdu taktıktan sonra arka tarafına monte ettirdiğim parçaya iğneyi takıp kurdu misinaya çok rahat bir şekilde aktarabiliyorum artık.Siz konuyu anlamışsınız ama anlamamış olan arkadaşlar için bir videosunu çekmeyi düşünüyorum.Sanırım bu sayede anlamayan arkadaşlar ya da aparatın gereksiz olduğunu düşünenler açısından konu daha aydınlatıcı bir hale gelicektir.Saygılar...
__________________
Onur Şengün
1973-İZMİR
A RH +
[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]

[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
giritli Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-12-2006, 08:15   #14
aganta borina borinata
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Varsayılan

erol abi aradığın parça için enjektör iğnesi uygun olabilir bence...
bu konuyu daha önce onurla konuşmuştuk...
dam marka olarak görülen parça boili içindir...
fikir işler...ancak kurdu iğneye takmak için böyle bi malzemenin gerekliliği konusunda ben farklı bakıyorum...
şimdi kurdu, bahsi geçen aparat aracılığıyla takmakla direk iğneye takmak arasında çok bi fark göremiyorum ben...hatta aparata taktıktan sonra iğneye geçirmek bence aynı işlemi tekraralamaktan öteye gitmez...ama bu konuda acemilik çeken arkadaşlar için bi çözüm olabilir...ama en kısa zamanda bu konuda pratik kazanılmalı bence...

rastgelsin...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-12-2006, 11:47   #15
katiti
Kaptan
 
katiti kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 10.11.05
Şehir: İzmir
Yaş: 40
Mesaj Sayısı: 2.176
Varsayılan

Doğan boru kurdunu parça parça takmak için aparat gerekmez, o konuda haklısın, ama bu aparat boru kurdunu bütün olarak iğneye, hatta kösteğe kadar takmak için kullanılıyor...
__________________
Mert Topoyan
İzmir - 1978

Navigare necesse est...

2 metre de derindir, 20 metre de derindir...
katiti Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-12-2006, 13:14   #16
levrek
Kurucu Üye
 
levrek kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 29.10.05
Şehir: izmir-ksk.
Yaş: 52
Mesaj Sayısı: 1.878
Varsayılan

Hatta kösteği de geçip kolçağın bir kısmına kadarda çıkartılıyor,ilaveten ikincisinide yarısına kadar geçirip diğer yarısı iğneden sarkacak şekilde kullananlarda var.Doğan enjektör iğnesi ilk aklanagelen malzeme idi,lakin esnek olmadığından direk elendi.
__________________


Erol ERDOĞAN 1966

Hepimiz birer gölgeyiz aslında…
Nerede yaşarız, neye benzeriz bir fikrimiz yok, neyiz ne değiliz bir bilgimiz yok. Birbirimiz hakkında bildiğimiz tek şey Nick lerimiz…
Sanal alemin sisleri arasında beliriyor sonra kayboluyoruz. Gerçek olan tek şey; paylaşımlarımız, burada bizi var eden de bir tek bu…(alıntıdır)
levrek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-12-2006, 13:29   #17
aganta borina borinata
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Varsayılan

erol abi sen celik deyince walla bende aklıma ilk geleni yazdım...gerçi seninde aklına ilk o gelmiştir diye düşünmedim de degil hani...

boru kurdu bu kadar hassas mı ya...vallahi sinek kurdunu tesbih gibi diziyorum ben o yüzden bu aparat bana mantıksız gelmişti...ama siz daha iyi bilirsiniz bu hayvanın yapısını...

rastgelsin...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-12-2006, 16:36   #18
Taygun KOCABIYIK
ADMİN
 
Taygun KOCABIYIK kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 28.08.05
Şehir: İzmir
Yaş: 29
Mesaj Sayısı: 5.838
Varsayılan

Abicim bu aparatla bayağı yem gidiyor ayrıca borukurdu o kadar hassas değil heleki bazısı oluyor ki namussuz kendisini kastımı iğneye batmıyor ama esprisi tüm iğnenin ötesinde misinaya kadar gitmesi ben denedim düğüm yerinden kolay geçmiyor zaten geçirmiyorum ben ama neyse biraz fantazi bir aparat işte
__________________
Taygun KOCABIYIK
13/07/1988
İZMİR

Her türlü sorun, soru ve iletişim için
-www.facebook.com/taygun.kocabiyik
Taygun KOCABIYIK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-12-2006, 07:45   #19
giritli
Kaptan
 
giritli kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 22.11.06
Mesaj Sayısı: 974
Varsayılan

Arkadaşlar aparata son noktayı koyuyorum...Tıbbi malzeme satan yerde Drenaj iğnesi buldum...İğnenin boyu 15-20 cm arası,çelik ve esnek...Ayrıca çok da sağlam çünkü bununla kemiğin içindeki irinleri çekiyorlarmış yani kırılma gibi ihtimali yok...Ancak doğal olarak ucu çok sivri ve keskin,yaralanmamak adına ucunun mutlaka kesilmesi gerekiyor...Arkadaşıma gösterirken ucu parmağıma sadece dokundu ve inanılmaz kan aktı...Kullanıcak arkadaşların bu konuda dikkatli olmasında fayda var...Aparatın denenmesi anını videoya çekip,daha aydınlatıcı olması açısından en kısa zamanda yayınlayacağım...

NOT:Boru kurdunu iğneye parça parça takmada herhangi bir problem yaşanmıyor.Ancak iğneyi ve misinayı balığa göstermemek,kurdu telef etmemek ve kurdun iğneden kolay alınmasını ve küçük balıklar tarafından çabuk bozulmasını önlemek amacıyla bu aparatın çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum.Ya avrupa kurdu takmayı bilmiyor ve bu yüzden bu aparatı kullanıyor ya da adamların bir bildiği var ve biz bu olaya temkinli yaklaşıyoruz...
__________________
Onur Şengün
1973-İZMİR
A RH +
[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]

[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
giritli Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-12-2006, 10:29   #20
Taygun KOCABIYIK
ADMİN
 
Taygun KOCABIYIK kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 28.08.05
Şehir: İzmir
Yaş: 29
Mesaj Sayısı: 5.838
Varsayılan

[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
bu cumartesi onur abimle birlikte size borukurdu aparat yardımı ile iğneye nasıl takılır onu anlatmaya çalıştık buyrunuz
__________________
Taygun KOCABIYIK
13/07/1988
İZMİR

Her türlü sorun, soru ve iletişim için
-www.facebook.com/taygun.kocabiyik
Taygun KOCABIYIK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Sosyal Paylaşım

Konu Araçları
Görünüm Modları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Yengecin takılması ile ilgili video giritli Yengeç 17 27-10-2009 11:02
Oltaya AB engeli! Taygun KOCABIYIK TARTIŞMA, SOHBET ve HABERLER 3 01-06-2009 08:40
Boru kurdu Anıl ÜNALAN Boru Kurdu, Solucan 11 07-12-2007 22:37
yengecin takılması ile ilgili video -2- giritli Yengeç 5 01-03-2007 23:25


Saat 17:15.