Geri Git   RASTGELSİN AMATÖR BALIKÇILIK FORUMLARI > BALIK AVI > Dökümanlar ve Makaleler

Dökümanlar ve Makaleler Makale veya döküman yayınlayabiliceğimiz bölüm.




Yanıtla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 09-12-2009, 16:53   #1
Necati ARAT
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 14.09.09
Mesaj Sayısı: 3.142
Thumbs up Paşa Team 2010 Takvimini Sunar

İşte 2010 PAŞA TEAM Takvimi
























Umarım Beğenirsiniz..

Bu mesaj en son " 19-02-2010 " tarihinde saat 08:32 itibariyle Necati ARAT tarafından düzenlenmiştir....
Necati ARAT Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Sponsored Links
Eski 09-12-2009, 22:29   #2
ibrahimz35
Moderator
 
ibrahimz35 kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 26.10.07
Mesaj Sayısı: 1.321
Varsayılan

Çok güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık...
__________________
İbrahim ZARALIOĞLU
1974 A RH +
Bornova / İZMİR
[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]



Forum kurallarına ulaşmak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
Forum kullanma kılavuzu için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
İmza ayarlarınızı değiştirmek için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
Avatarınızı ayarlamak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
Lütfen TÜRKÇEMİZE sahip çıkalım.Yazım kurallarına ulaşmak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
ibrahimz35 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-12-2009, 01:07   #3
delvel
Kaptan
 
delvel kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 11.07.08
Şehir: antalya/merkez
Yaş: 35
Mesaj Sayısı: 1.057
Varsayılan

abi ellrine sağlık.
mükemmel bir takvim calışması..
__________________
"

VeLi GÜRAL
1983 oRh+
ANTALYA
since 1903

Forum kurallarına ulaşmak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
Forum kullanma kılavuzu için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
İmza ayarlarınızı değiştirmek için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
Avatarınızı ayarlamak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
Lütfen TÜRKÇEMİZE sahip çıkalım.Yazım kurallarına ulaşmak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]

Türk Milletinin istidadı ve kesin kararı medeniyet yolunda, durmadan, yılmadan ilerlemektir_____ M.K. ATATÜRK....
delvel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-12-2009, 01:38   #4
zuzu
Tayfa
 
zuzu kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 09.10.09
Şehir: karaburun/yeni liman
Mesaj Sayısı: 220
Varsayılan

eline sağlık hocam budur
__________________
Fatih Özçiftci...


İzmir / Çamdibi...
Karaburun / Yeniliman...


Kırmızı Olsun Bizim Olsun...


[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
zuzu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-12-2009, 08:26   #5
Necati ARAT
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 14.09.09
Mesaj Sayısı: 3.142
Varsayılan

Alıntı:
ibrahimz35 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Çok güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık...
Alıntı:
delvel tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
abi ellrine sağlık.
mükemmel bir takvim calışması..
Alıntı:
zuzu tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
eline sağlık hocam budur
Teşekkürler arkadaşlar..
Bu takvimlerden isterseniz sizlerede oluşturabilirim..
Sadece 12 adet foto lazim
Necati ARAT Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-12-2009, 11:14   #6
mehmetulas
Kaptan
 
mehmetulas kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 04.04.09
Mesaj Sayısı: 443
Varsayılan

necati bey kardeşim güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık
mehmetulas Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-12-2009, 11:21   #7
Necati ARAT
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 14.09.09
Mesaj Sayısı: 3.142
Varsayılan

Alıntı:
mehmetulas tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
necati bey kardeşim güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık
Mehmet abim teşekkürler..
Necati ARAT Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-12-2009, 15:04   #8
discus
Kaptan
 
discus kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 11.03.07
Mesaj Sayısı: 1.413
Varsayılan

bu nedir abicim yaaa......
hani bu takvimde benim fotom nerede

annem dahi kızdı sana haberin ola...
discus Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-12-2009, 16:30   #9
Necati ARAT
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 14.09.09
Mesaj Sayısı: 3.142
Varsayılan

Alıntı:
discus tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
bu nedir abicim yaaa......
Alıntı:
discus tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
hani bu takvimde benim fotom nerede

annem dahi kızdı sana haberin ola...



Kardeşim kızma beee.
Bir ara mail kutuna bir bak..
Sana özel takvimin bilem hazır..
Anneninde ayrıca ellerinden öperim...

Bu mesaj en son " 10-12-2009 " tarihinde saat 16:41 itibariyle Necati ARAT tarafından düzenlenmiştir....
Necati ARAT Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-12-2009, 22:27   #10
discus
Kaptan
 
discus kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 11.03.07
Mesaj Sayısı: 1.413
Varsayılan

Alıntı:
Necati ARAT tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle


Kardeşim kızma beee.
Bir ara mail kutuna bir bak..
Sana özel takvimin bilem hazır..
Anneninde ayrıca ellerinden öperim...
tamam şimdi oldu annem aile fotolarından bir ara özel olarak gönderecekmiş.1000 baskı benim için yeterli diyor sülale fazla büyük değilmiş.
discus Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Sosyal Paylaşım

Konu Araçları
Görünüm Modları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Paşa Team İş Başında... adolomorola DENİZ AVI KARADAN 121 21-04-2010 22:58
Paşa Team Karareis'te... discus DENİZ AVI KARADAN 50 29-03-2010 22:13
Paşa Team 2010 Açılışını Yaptı Necati ARAT DENİZ AVI KARADAN 44 24-02-2010 08:37
Bir Başkadır Paşa Team Necati ARAT DENİZ AVI KARADAN 22 19-02-2010 10:03
14.02.2010 Paşa Team ofturkol DENİZ AVI KARADAN 18 15-02-2010 17:32


Saat 12:45.