Geri Git   RASTGELSİN AMATÖR BALIKÇILIK FORUMLARI > Amatör Balık Avı Genel Bilgiler > Üstadlar Köşesi > Süleyman Karabulut




Yanıtla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 15-05-2012, 09:52   #31
kıymet3535
Miço
 
kıymet3535 kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 17.04.12
Mesaj Sayısı: 137
Varsayılan

Alıntı:
kaptankarabulut tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Kıymet hnm bynlar azimli ve inattırlar..

Mutlaka en kısa zamanda sen ortamı ayarlıyacaksın ve Ertuğrul kardeşimde kendini teknede bulacaktır..
onu zaten denize dökcem tekneden. bi getireyim oraya kadar
__________________
KIYMET YILDIRIM
KARŞIYAKA/İZMİR
20.09.1988
0RH+
kıymet3535 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Sponsored Links
Eski 15-05-2012, 11:16   #32
cellnet
Oltacı
 
Üyelik Tarihi: 14.05.12
Mesaj Sayısı: 4
Varsayılan

Alıntı:
kıymet3535 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
yaaa bensiz bensiz gittiniz ama intikamım çok acı olacak. balina yakalıcam size de yedirmicem
Yaa duyanda çağırmadık sancak ne yapacaktık tekneyi kapıya çekip hadi gidiyoruz mu diyecektik şaka bi yana gelmeyi çok istediğini biliyordum keşke gelseydin ama sağlık olsun bir daha ki sefere inşallah.. balinamı tutacaksınn ha ha haa balina vb. balıklar denizde önce açılman lazım ama sana çok teşekkür sayende bayaa balık tuttuk
cellnet Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-05-2012, 18:05   #33
Baba Yalçın
Profesyonel Balıkçı
 
Baba Yalçın kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 16.03.12
Mesaj Sayısı: 1.022
Varsayılan

Süleyman'cım afiyet olsun, bundan sonraki avlarınızda livarınız uskumruyla dolsun. Sadece Kıymet Hanımın aklı sizde kaldı zannediyorsan fena halde yanılırsın. Özledik uskumruyu ama burda nafile. Uskumruya Çanakkale geçilmez yaptılar. Sonunda İstanbul'dan göç ettirecekler. Güzel paylaşımınız için teşekkür ediyorum. Saygılar.
__________________
Baba Yalçın
Baba Yalçın Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-05-2012, 11:04   #34
kıymet3535
Miço
 
kıymet3535 kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 17.04.12
Mesaj Sayısı: 137
Varsayılan

Alıntı:
cellnet tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Yaa duyanda çağırmadık sancak ne yapacaktık tekneyi kapıya çekip hadi gidiyoruz mu diyecektik şaka bi yana gelmeyi çok istediğini biliyordum keşke gelseydin ama sağlık olsun bir daha ki sefere inşallah.. balinamı tutacaksınn ha ha haa balina vb. balıklar denizde önce açılman lazım ama sana çok teşekkür sayende bayaa balık tuttuk
yakında süleyman kaptan yapcak zaten onu. çekcek bostanlıya tekneyi ben geldim hadi diycek
sayemde tuttunda balıkları boğazından geçtimi barii???
bende gidicem ama seni götürmüycem
__________________
KIYMET YILDIRIM
KARŞIYAKA/İZMİR
20.09.1988
0RH+
kıymet3535 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-05-2012, 13:40   #35
cellnet
Oltacı
 
Üyelik Tarihi: 14.05.12
Mesaj Sayısı: 4
Varsayılan

Alıntı:
kıymet3535 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
yakında süleyman kaptan yapcak zaten onu. çekcek bostanlıya tekneyi ben geldim hadi diycek
sayemde tuttunda balıkları boğazından geçtimi barii???
bende gidicem ama seni götürmüycem
Süleyman kaptan onu yaparsa hiç şaşmam Çok sağlam kaptan tuttuğum balıklara gelince hayatımda öyle lezzetti balık yemedim hatta yemeye doymadım hatta bir beş kilo daha olsa yine yerimm o kadarmı lezzetli olur iyiki gitmişim iyiki tavsiye etmişsin sen götürme kaptanım götürür beni
cellnet Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-05-2012, 14:31   #36
kaptankarabulut
Üstad
 
kaptankarabulut kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 02.12.09
Şehir: İZMİR
Mesaj Sayısı: 2.888
Varsayılan

Alıntı:
Baba Yalçın tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Süleyman'cım afiyet olsun, bundan sonraki avlarınızda livarınız uskumruyla dolsun. Sadece Kıymet Hanımın aklı sizde kaldı zannediyorsan fena halde yanılırsın. Özledik uskumruyu ama burda nafile. Uskumruya Çanakkale geçilmez yaptılar. Sonunda İstanbul'dan göç ettirecekler. Güzel paylaşımınız için teşekkür ediyorum. Saygılar.
Yalçın abicim,zaten ben uskumru ve kolyozları resimleyip buraya koydukca inan ilk aklıma düşen sen oluyorsun..

Şimdi yine Yalçın abimin içinin yağları eriyecek diye kendi kendime tebessüm ediyorum..
Ağbi inan buradada her geçen yıl bir önceki yılı arar oluyoruz..Her zaman diyorum siz şimdi nasıl artık buralarda uskumru yok artık diyorsanız kısa bir süre sonra bizlerde aynı şeyleri söyler olacağız...Katılımlarınızdan dolayı teşekkür ederim..
__________________
SÜLEYMAN KARABULUT

İZMİR-1959 0 Rh (+)
KAPTAN KARABULUT
GÜZELBAHÇE 2.LİMAN
Telefon: 0538 294 01 94


[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
kaptankarabulut Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-05-2012, 14:39   #37
kaptankarabulut
Üstad
 
kaptankarabulut kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 02.12.09
Şehir: İZMİR
Mesaj Sayısı: 2.888
Varsayılan

Alıntı:
cellnet tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Süleyman kaptan onu yaparsa hiç şaşmam Çok sağlam kaptan tuttuğum balıklara gelince hayatımda öyle lezzetti balık yemedim hatta yemeye doymadım hatta bir beş kilo daha olsa yine yerimm o kadarmı lezzetli olur iyiki gitmişim iyiki tavsiye etmişsin sen götürme kaptanım götürür beni
Selçuk,ben Kıymet hnm için denizi bile çiğliye taşımayı planladım balık tutsun diye ama olmadı.. Kendisi uzun süre denize çıkamıyacağı kanısındayım mazareti geçerli çünkü..

Balıkların lezzetine gelimce..Tabii lezzetli olur çünkü sen onları kendi ellerinle tutup tavaya attın varmı daha ötesi..
__________________
SÜLEYMAN KARABULUT

İZMİR-1959 0 Rh (+)
KAPTAN KARABULUT
GÜZELBAHÇE 2.LİMAN
Telefon: 0538 294 01 94


[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]

Bu mesaj en son " 16-05-2012 " tarihinde saat 14:47 itibariyle kaptankarabulut tarafından düzenlenmiştir....
kaptankarabulut Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-05-2012, 16:15   #38
kıymet3535
Miço
 
kıymet3535 kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 17.04.12
Mesaj Sayısı: 137
Varsayılan

Alıntı:
kaptankarabulut tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Selçuk,ben Kıymet hnm için denizi bile çiğliye taşımayı planladım balık tutsun diye ama olmadı.. Kendisi uzun süre denize çıkamıyacağı kanısındayım mazareti geçerli çünkü..

Balıkların lezzetine gelimce..Tabii lezzetli olur çünkü sen onları kendi ellerinle tutup tavaya attın varmı daha ötesi..
evet baya bi uzun süre gelemiycem balıkları yedi tabi tek başına lezzetli olmazmı
__________________
KIYMET YILDIRIM
KARŞIYAKA/İZMİR
20.09.1988
0RH+
kıymet3535 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-05-2012, 19:38   #39
Tuncay GÜNAY
Moderator
 
Tuncay GÜNAY kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 06.04.10
Yaş: 45
Mesaj Sayısı: 1.236
Varsayılan

bereketli bir av yüzlerde gülüyor maşallah balıklar desen ayrı ayrı güzeller afiyet şeker olsun.
__________________
TUNCAY GÜNAY
1972 DENİZLİ
0 RH +

0 0532 522 56 77


DOSTLUK KÜÇÜK MENFAATLERE KURBAN EDİLMEYECEK KADAR BÜYÜK BİR DUYGUDUR.
Tuncay GÜNAY Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Sosyal Paylaşım

Konu Araçları
Görünüm Modları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Hakemler Bizde ( fıkra ) MAVİ FENER Rastgelsin Kahvesi 0 29-11-2011 11:08
Nerede Kaldı Bu Yasak MAVİ FENER TARTIŞMA, SOHBET ve HABERLER 0 24-11-2011 12:11
Nerede Kaldı Bu Yasak MAVİ FENER Tabiatı ve Canlıları Koruma 8 22-11-2011 10:42
Bizde de varmış bunlardan ! ADNAN Tatlı Su Balıkları 2 15-05-2010 13:37


Saat 05:46.