Geri Git   RASTGELSİN AMATÖR BALIKÇILIK FORUMLARI > Amatör Balık Avı Genel Bilgiler > Olta Nedir? > Balığa Giderken Yanınıza Neler Alınmalı

Balığa Giderken Yanınıza Neler Alınmalı Balığa Giderken Yanınıza Neler Alınmalı...




Yanıtla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 12-01-2007, 05:16   #21
Rauf
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Varsayılan

Alıntı:
eşref sürek tafarından gönderildi
abi senin boncuklu takımını yaptım yanlız boncukları iğnenin üst tarafına koydum sonuc biz marmarada com dediğimiz 120 200 metrede koca göz mercan yakalıyoruz gecen hafta bu takım çok güzel iş yaptı 12 adet yarım ile 750 gr mercan yakaladı bundan sonra tek gecer takım bu her balık yakaladığımda kulaklarını cınlatıcam ne güzel bilgi paylaşımı çorludan selamlar rastgele
Eşref kardeşim sistemin işe yaradığına sevindim ne demek istediğini anladım her halde resmini eklediğim gibi yapmışsın.Yalnız o kırmızıların resmini eklemeyi unutmuşsun bekliyoruz haberin olsun selamlar rastgele.
[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
  Alıntı Yaparak Cevapla
Sponsored Links
Eski 13-01-2007, 16:07   #22
eşref sürek
Tayfa
 
Üyelik Tarihi: 11.12.06
Şehir: tekirdağ
Yaş: 56
Mesaj Sayısı: 241
Varsayılan

abi fotoğraf makinam arızalı idi tamirde olmadı en kısa zamanda yeni bir makina alıp o kırmızıların resmini göndericem benim yaptığımda aynı takım ilgine teşekkürler
eşref sürek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-2007, 16:30   #23
Rauf
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Varsayılan

Alıntı:
eşref sürek tafarından gönderildi
abi fotoğraf makinam arızalı idi tamirde olmadı en kısa zamanda yeni bir makina alıp o kırmızıların resmini göndericem benim yaptığımda aynı takım ilgine teşekkürler

Eşref hemşerim buralarda mercan kesti derin suya niyetlendim bu sabah altı gibi kalktım yedi yirmi kala limandan cıktım hava musaitti gideceğim yer benim tekneyle 45 dk cekiyor kerterize 15 dk lık zamanım vardı rüzgar kuvvetlendi baktım beyaz kuzularda denizin üstünde belirmeye başladı dedimki -hadi oğlum efelenmenin gere yok zaten bu rüzgarda tekne durmaz. tornistan limana limana döndük temiz bir sabah havası aldık ne yapalım kış zamanı deniz belli olmuyor.onun icin bir arkadaşımız tutunca resmine bakıp avunuyoruz selamlar rastgele.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-2007, 18:47   #24
igmsva
Kaptan
 
igmsva kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 19.11.06
Şehir: izmir
Yaş: 52
Mesaj Sayısı: 897
Varsayılan

rauf abi üzülme bi dahaki sefere inşallah.....
__________________

ilker GÜMÜŞOVA
İZMİR 1966
A Rh(+) pozitif
igmsva Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-2007, 19:39   #25
katiti
Kaptan
 
katiti kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 10.11.05
Şehir: İzmir
Yaş: 40
Mesaj Sayısı: 2.176
Varsayılan

Rauf Abi şanssızlık olmuş, bir dahakine hava daha güzel olur inşallah...
__________________
Mert Topoyan
İzmir - 1978

Navigare necesse est...

2 metre de derindir, 20 metre de derindir...
katiti Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-2007, 21:14   #26
eşref sürek
Tayfa
 
Üyelik Tarihi: 11.12.06
Şehir: tekirdağ
Yaş: 56
Mesaj Sayısı: 241
Varsayılan

abi denizde herşeyden önce can güvenliği herkeze dayılık olur ama denize olmaz en güzelini yapmışsın balık denizde başka sefer tutarsın sen bize lazımsın çorludan selamlar rastgele
__________________
PASPARİKO ÇORLUDAN SELAMLAR 1962
eşref sürek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-01-2007, 19:00   #27
Uzm.Dr.Rastgele
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Varsayılan Bence en güzelini yapmışsın...

''Yer gök deniz oldu'' ifadesinin ne olduğunu bir defa yaşamış biri olaraktan,bence geri dönmek ile en güzelini yapmışsın diyorum Rauf hocam...Önümüz bahar ve arkasında yaz geliyor yine..Allah sağlık ve sıhhat verdikten sonra daha ne güzel avlar yapacağını eminim hocam....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-01-2007, 19:06   #28
Rauf
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Varsayılan

ishak ustam cok doğru yazmışsın allah ömür ve sağlık verdikten sonra bizim gibi amatörlere ne günler gelir ne günler gider sağlık ve afiyet dileklerimle selam ederim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-01-2007, 21:01   #29
MEHTERAN
Kaptan
 
MEHTERAN kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 23.12.06
Şehir: kütahya
Mesaj Sayısı: 312
Varsayılan

Abi deniz dibinde sende çıkamadım diye düşünme abi. bugün olmazsa yarın olur. yeterki allah sağlık sıhhat versin. saygılarımla abicim.
__________________
Gürkan 1967 KÜTAHYA
mehterangurkan@hotmail.com
MEHTERAN Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-08-2007, 13:14   #30
ünalmusa
Tayfa
 
ünalmusa kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 19.08.07
Yaş: 49
Mesaj Sayısı: 234
Varsayılan

tşk ler baraja gittigimiz için işe yarar bu bilgiler
__________________
MUSA ÜNAL 1969
KAYNARCA/PENDİK/İSTANBUL

ünalmusa Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Sosyal Paylaşım

Konu Araçları
Görünüm Modları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Olta Ve Olta Takımları Hakkında MAVİ FENER Olta Nedir? 9 21-06-2012 14:57
At-cek takımı gani eren At-Çek 19 22-02-2011 08:36
Denİzde Derİn Su AvciliĞi mercan DENİZ AVI (TEKNEDEN) 11 12-10-2006 08:50
Alabalik Takimi HALDUN YALIMLI Deneyimler-Anılar ,Avlak Bölgeleri 4 27-04-2006 17:44


Saat 10:28.