Geri Git   RASTGELSİN AMATÖR BALIKÇILIK FORUMLARI > BALIK AVI > DENİZ AVI KARADAN > Deneyimler-Anılar ,Avlak Bölgeleri-Haritalar




Yanıtla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 26-01-2006, 00:35   #1
mufi
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Cool tüyo/İzmirliler

Arkadaşlar geçtiğimiz pazardan bu yana 30 daireli binamızın yöneticiliğini üslenmiş bulunmaktayım...
şimdi diceksinizki nerden çıktı..??

şöyleki. her yönetici gibi bende daire sahipleri ile telefon irtibatına geçtim ve
sağlam bir haber aldım bir daire sahibi Ildır da imiş. ve bana Pınar tesislerinin güneyinde(alt tarafında) kıyıdan iyi balık alınıyormuş.. dedi..bir gün önceden haber verip gelirsen sana mevkii tarif ederim dedi...
iş bu bilgi İzmirli kıyıcı lara duyurulur..

(konuya sag el sol kulak hesabı girdim..olsun maksat muhabbet..)
selamlar
mufi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Sponsored Links
Eski 26-01-2006, 00:40   #2
Taygun KOCABIYIK
ADMİN
 
Taygun KOCABIYIK kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 28.08.05
Şehir: İzmir
Yaş: 34
Mesaj Sayısı: 5.838
Varsayılan

Alıntı:
mufi tafarından gönderildi
Arkadaşlar geçtiğimiz pazardan bu yana 30 daireli binamızın yöneticiliğini üslenmiş bulunmaktayım...
şimdi diceksinizki nerden çıktı..??

şöyleki. her yönetici gibi bende daire sahipleri ile telefon irtibatına geçtim ve
sağlam bir haber aldım bir daire sahibi Ildır da imiş. ve bana Pınar tesislerinin güneyinde(alt tarafında) kıyıdan iyi balık alınıyormuş.. dedi..bir gün önceden haber verip gelirsen sana mevkii tarif ederim dedi...
iş bu bilgi İzmirli kıyıcı lara duyurulur..

(konuya sag el sol kulak hesabı girdim..olsun maksat muhabbet..)
selamlar
mufi
Duyuruyu aldık tamam teşekkürler ama ıldıra ben nasıl gidicem
__________________
Taygun KOCABIYIK
13/07/1988
İZMİR

Her türlü sorun, soru ve iletişim için
-www.facebook.com/taygun.kocabiyik
Taygun KOCABIYIK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-01-2006, 01:03   #3
Anıl ÜNALAN
Coast Guard.
 
Anıl ÜNALAN kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 30.08.05
Şehir: İzmir...
Mesaj Sayısı: 3.158
Varsayılan

Ula bizim yazlığa gitmicez mi yazın orası yakın bize...
__________________
0 Rh (+)
ANIL ÜNALAN
EŞREFPAŞA/İZMİR
Telefon : 05058552330
Ziraat Teknikeri

Anıl ÜNALAN Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-01-2006, 01:22   #4
levrek
Kurucu Üye
 
levrek kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 29.10.05
Şehir: izmir-ksk.
Yaş: 56
Mesaj Sayısı: 1.878
Varsayılan

Muvaffak abi,demek ki site yönetici olursan, kabaca 8-9 yer daha öğreniriz,öyleyse oyum sana abi
__________________


Erol ERDOĞAN 1966

Hepimiz birer gölgeyiz aslında…
Nerede yaşarız, neye benzeriz bir fikrimiz yok, neyiz ne değiliz bir bilgimiz yok. Birbirimiz hakkında bildiğimiz tek şey Nick lerimiz…
Sanal alemin sisleri arasında beliriyor sonra kayboluyoruz. Gerçek olan tek şey; paylaşımlarımız, burada bizi var eden de bir tek bu…(alıntıdır)
levrek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-01-2006, 01:30   #5
katiti
Kaptan
 
katiti kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 10.11.05
Şehir: İzmir
Yaş: 44
Mesaj Sayısı: 2.176
Varsayılan

orasının güzel çipura-levrek (özellikle lidaki ve çipura) yaptığına dair benim de duyumlarım var. ben 2 kere gittim oraya ama denk getiremedim iri balık ama öyle planlı programlı, sağlam yemli falan gitmemiştim...
__________________
Mert Topoyan
İzmir - 1978

Navigare necesse est...

2 metre de derindir, 20 metre de derindir...
katiti Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-01-2006, 01:34   #6
Taygun KOCABIYIK
ADMİN
 
Taygun KOCABIYIK kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 28.08.05
Şehir: İzmir
Yaş: 34
Mesaj Sayısı: 5.838
Lightbulb

Alıntı:
katiti tafarından gönderildi
orasının güzel çipura-levrek (özellikle lidaki ve çipura) yaptığına dair benim de duyumlarım var. ben 2 kere gittim oraya ama denk getiremedim iri balık ama öyle planlı programlı, sağlam yemli falan gitmemiştim...
O zaman havalar müsait olduğunda gidelim hep birlikte.
__________________
Taygun KOCABIYIK
13/07/1988
İZMİR

Her türlü sorun, soru ve iletişim için
-www.facebook.com/taygun.kocabiyik
Taygun KOCABIYIK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-01-2006, 03:01   #7
katiti
Kaptan
 
katiti kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 10.11.05
Şehir: İzmir
Yaş: 44
Mesaj Sayısı: 2.176
Varsayılan

tamam taygun, müsait bir zaman denk getirip yaparız bir organizasyon. ama ancak cumartesiler uyar bana, o da toplantım falan olmazsa başta söyleyeyim.
__________________
Mert Topoyan
İzmir - 1978

Navigare necesse est...

2 metre de derindir, 20 metre de derindir...
katiti Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-01-2006, 03:04   #8
Anıl ÜNALAN
Coast Guard.
 
Anıl ÜNALAN kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 30.08.05
Şehir: İzmir...
Mesaj Sayısı: 3.158
Varsayılan

Vallaha bende bir organizasyon çok istiyorum hem tago sizin noterliğinizde yapmış oluruz hem dostluğumuzu daha ileri taşımış oluruz...
__________________
0 Rh (+)
ANIL ÜNALAN
EŞREFPAŞA/İZMİR
Telefon : 05058552330
Ziraat Teknikeri

Anıl ÜNALAN Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-01-2006, 03:20   #9
Taygun KOCABIYIK
ADMİN
 
Taygun KOCABIYIK kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 28.08.05
Şehir: İzmir
Yaş: 34
Mesaj Sayısı: 5.838
Varsayılan

Cumartesi bize uyarda başkalarına uyar mı
__________________
Taygun KOCABIYIK
13/07/1988
İZMİR

Her türlü sorun, soru ve iletişim için
-www.facebook.com/taygun.kocabiyik
Taygun KOCABIYIK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-01-2006, 03:25   #10
katiti
Kaptan
 
katiti kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 10.11.05
Şehir: İzmir
Yaş: 44
Mesaj Sayısı: 2.176
Varsayılan

valla taygun biz organizasyonu yapar duyururuz. gelen gelir, gelemeyenler resimlere bakar, ne yapalım. tabi organizasyon daha fazla kişi katılabilir diye pazar yapılırsa resimlere bakan ben olurum, o da bir seçenek .
__________________
Mert Topoyan
İzmir - 1978

Navigare necesse est...

2 metre de derindir, 20 metre de derindir...
katiti Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Sosyal Paylaşım

Konu Araçları
Görünüm Modları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Tüyo mufi Mazmoz (Yemleme) 14 30-04-2010 17:40
İzmirliler bu fuar güzel fırsat.. mufi TARTIŞMA, SOHBET ve HABERLER 0 08-12-2006 05:55


Saat 14:29.