Geri Git   RASTGELSİN AMATÖR BALIKÇILIK FORUMLARI > BALIK AVI > DENİZ AVI (TEKNEDEN)

DENİZ AVI (TEKNEDEN) Tekneyle yapılan tüm avlanma yöntemleri ile ilgili bölüm.




Yanıtla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 08-02-2010, 12:47   #1
Murat ADAK
Kaptan
 
Murat ADAK kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 09.10.09
Mesaj Sayısı: 976
Varsayılan 06.02 2010 sonunda denizle buluştuk.

Sizinde bildiğiniz gibi uzun zamandır hava muhalefeti nedeniyle balığa çıkamıyorduk.

Kurtlarımız anakonda kadar olmuştu
Perşembe sabahı raporlara gözatayım dedim ve birde ne göreyim .
Hava tam balık havası
Windfinder ve meteoroloji 3-5 hava tahmini veriyor.

Tabiki hemen telefona sarıldım.
Bizim ekip dünden hazır.
Herkes bilenmiş.
Kimse hayır demedi

Cumartesi sabahı buluşmak üzere sözleştik.
Ama vakit geçmek bilmiyor
Neyse av sabahı 03:30 da buluşup düştük yollara.

Saat 06:00 sularında kerterizimize vardık.
Hava soğuk ve biraz sertti
Yinemi yanıldı bu siteler diye moralimiz bozuldu birden

Kaptanımız BARIŞ merak etmeyi bu hava 1 - 2 saate kalmaz dedi ve bizi biraz olsun rahattlattı.

Hava okadar soğukki sülinezleri iğneye takmakta zorlanıyorum.
Bi ara arkadaşlar bizde hiç akıl yok galiba demeye başladılar.
Ama balık sevdası böyle bişey işte.

Evde hanım bazen der:Bir iş söylesem nazlanırsın balık oldumu yerinde duramıyorsun diye.
Haksızda değil hani.

Velasıl kelam oltaları suya indirdik.
Balık çok iştahsız vuruyordu.
İsparoz ve küçük balıklardan fırsat olursa arada KARAGÖZ VE MERCANLAR ziyaret ediyorlardı oltamızı.

Birkaç yer daha denedk fakat durum oralardada aynıydı malesef.
Akşam 16:00 sularında avımızı sonlandırdık.
Kişi başı 2 şer KG balık yapmışız ALLAH(C.C.) Bereket versin.
Ekip olarak kayda değer

12 KARAGÖZ
4 MERCAN
Bolca ERKEK MERCAN ve GOPEZİMİZ vardı.

Resimleri ceptelefonuyla çektifim için bozuk çıktılar
Dönüşte toplu resim alacaktık fakat ben biraz rahatsızlandığım için kamarada yatarak geldim malesef.
Eve döndüğümdede ayakta duracak halim kalmamıştı.
Hanımdan da FIRÇAYI yiyince fotoğraf çekemedim.
Kusura bakmayın artık.

Birdahaki raporda görüşmek üzere.

SELAMETLE KALIN.










__________________

MURAT ADAK
1977 0 Rh (+)
KARABAĞLAR -İZMİR
Murat ADAK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Sponsored Links
Eski 08-02-2010, 13:45   #2
kaptankarabulut
Üstad
 
kaptankarabulut kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 02.12.09
Şehir: İZMİR
Mesaj Sayısı: 2.888
Varsayılan

Murat kardeşim paylaşım için teşekkürler.. hava soğukda olsa dökmüşsünüz kurtlarınızı.. bende cumartesi denizdeydim. Dediğin gibi balık iştahsızdı. ama yinede boş dönmedik. Aslında balıkda haklı.. ne yapsınlar hava bir sert poyraz bir sert lodos, hayvan sersemledi tabii ki yemede gelmiyo. Gerçi izmarit isparoz müsade etse ara ara da olsa kayda değer bir şeyler alırdık. Ama önemli olan kurtları fazla büyümeden dökmek. Kurtlarını dökemiyen arkadaşlarımız ne yapsınlar..
__________________
SÜLEYMAN KARABULUT

İZMİR-1959 0 Rh (+)
KAPTAN KARABULUT
GÜZELBAHÇE 2.LİMAN
Telefon: 0538 294 01 94


[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
kaptankarabulut Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-02-2010, 13:47   #3
Anıl ÜNALAN
Coast Guard.
 
Anıl ÜNALAN kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 30.08.05
Şehir: İzmir...
Mesaj Sayısı: 3.158
Varsayılan

Ohh kurtlar suya inmiş yerine azda olsa balık gelmiş Adına çok sevindim Murat abi sonunda kurtlarından kurtuldun

Daha güzellerinin daha irilerinin denk gelmesi dileğiyle
__________________
0 Rh (+)
ANIL ÜNALAN
EŞREFPAŞA/İZMİR
Telefon : 05058552330
Ziraat Teknikeri

Anıl ÜNALAN Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-02-2010, 13:48   #4
Murat ADAK
Kaptan
 
Murat ADAK kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 09.10.09
Mesaj Sayısı: 976
Varsayılan

Alıntı:
kaptankarabulut tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Murat kardeşim paylaşım için teşekkürler.. hava soğukda olsa dökmüşsünüz kurtlarınızı.. bende cumartesi denizdeydim. Dediğin gibi balık iştahsızdı. ama yinede boş dönmedik. Aslında balıkda haklı.. ne yapsınlar hava bir sert poyraz bir sert lodos, hayvan sersemledi tabii ki yemede gelmiyo. Gerçi izmarit isparoz müsade etse ara ara da olsa kayda değer bir şeyler alırdık. Ama önemli olan kurtları fazla büyümeden dökmek. Kurtlarını dökemiyen arkadaşlarımız ne yapsınlar..
Ben teşekkür ederim SÜLEYMAN abi.
Bu isparozlar şaşırdı galiba her metrede var mübarekler
Bide yemi öyle çabuk yiyorlarki sorma gitsin
__________________

MURAT ADAK
1977 0 Rh (+)
KARABAĞLAR -İZMİR
Murat ADAK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-02-2010, 13:49   #5
Murat ADAK
Kaptan
 
Murat ADAK kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 09.10.09
Mesaj Sayısı: 976
Varsayılan

Alıntı:
DzzY tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Ohh kurtlar suya inmiş yerine azda olsa balık gelmiş Adına çok sevindim Murat abi sonunda kurtlarından kurtuldun

Daha güzellerinin daha irilerinin denk gelmesi dileğiyle
Teşekkür ederim ANILIM darısı gidemeyenlerin başına
__________________

MURAT ADAK
1977 0 Rh (+)
KARABAĞLAR -İZMİR
Murat ADAK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-02-2010, 14:07   #6
Necati ARAT
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 14.09.09
Mesaj Sayısı: 3.142
Varsayılan

Kardeşim Paylaşım güzel olmuş emeklerine sağlık..
Gerçi ben dün naklen senden aldım havadisleri ama neyse..
Necati ARAT Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-02-2010, 14:08   #7
admin
ADMİN
 
admin kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 28.08.05
Şehir: İzmir
Yaş: 29
Mesaj Sayısı: 5.838
Varsayılan

Murat abi karagözleri dizmişsin inci gibi ama mercanları falanda görmek isterdik
Neyse artık ileriki avlarda görürüz
Tebrikler
__________________
Taygun KOCABIYIK
13/07/1988
İZMİR

Her türlü sorun, soru ve iletişim için
-www.facebook.com/taygun.kocabiyik
admin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-02-2010, 14:09   #8
Murat ADAK
Kaptan
 
Murat ADAK kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 09.10.09
Mesaj Sayısı: 976
Varsayılan

Alıntı:
Necati ARAT tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Kardeşim Paylaşım güzel olmuş emeklerine sağlık..
Gerçi ben dün naklen senden aldım havadisleri ama neyse..
Ben teşekkür edrim abi.
Tabi naklen dinleyince banttan zevk vermiyo
__________________

MURAT ADAK
1977 0 Rh (+)
KARABAĞLAR -İZMİR
Murat ADAK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-02-2010, 14:11   #9
Murat ADAK
Kaptan
 
Murat ADAK kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 09.10.09
Mesaj Sayısı: 976
Varsayılan

Alıntı:
İmBat tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Murat abi karagözleri dizmişsin inci gibi ama mercanları falanda görmek isterdik
Neyse artık ileriki avlarda görürüz
Tebrikler
Taygunum resim çekmek isterdim fakat soğuktan telef oldum
Dönüşte çekmeye mecalim kalmadı.
Kamarada sızmış kalmışım.
Bıraksalardı hiç kalkmayacaktım
__________________

MURAT ADAK
1977 0 Rh (+)
KARABAĞLAR -İZMİR
Murat ADAK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-02-2010, 14:16   #10
Kamil ESEN
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 29.05.08
Mesaj Sayısı: 1.500
Varsayılan

Karagözlerin gözüne vurmuşsunuz. Rasgelsinn....
__________________
Kamil
Kamil ESEN Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Sosyal Paylaşım

Konu Araçları
Görünüm Modları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Denizle yeniden buluşma (24.12.2009, Güzelbahçe-İzmir) The Lunatic DENİZ AVI KARADAN 25 28-12-2009 23:11
Sonunda Türkler Aya Gitti Taygun KOCABIYIK TARTIŞMA, SOHBET ve HABERLER 4 10-11-2007 19:51
tekneyi aldım sonunda yilmaz FOTOĞRAFLARIMIZ 35 28-05-2007 16:37
Sonunda yaptım :) Emre FOTOĞRAFLARIMIZ 20 11-04-2007 12:51


Saat 07:43.