|
|
#13 | |||||
|
Kaptan ![]()
|
Ben de Shimano Hyperloop modelini tavsiye edebilirim. Oldukça iyi bir makine. Markasına göre de fiyatı oldukça makuldü ben aldığımda. Sanırım hala öyledir...
__________________
Mert Topoyan İzmir - 1978 Navigare necesse est... 2 metre de derindir, 20 metre de derindir... |
|||||
|
|
|
| Sosyal Paylaşım |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Yanıtlar | Son Mesaj |
| sipariş verecem kamış makine tavsiyesi istiyorum | kaanben | Takım Çeşitleri | 2 | 23-01-2009 11:42 |
| Alba Star Milenium 60 Makinem Bozuldu Yardım | emrereis | Makara - Makinelerle İlgili Herşey | 6 | 04-08-2008 23:13 |
| yeni kamış ve makinem | cevat2 | Makara - Makinelerle İlgili Herşey | 16 | 28-03-2007 22:58 |
| Yeni makine ve kamış... | katiti | Makara - Makinelerle İlgili Herşey | 21 | 24-01-2007 12:12 |
| yapay yem almak istiyorum tavsiyeniz? | Egeli | Deneyimler-Anılar ,Avlak Bölgeleri-Haritalar | 4 | 26-08-2006 14:00 |