|
|
#11 | ||||
|
Miço ![]()
|
Abu-garcia c104 makina aldım(20 ytl) kutusunda çin malı yazıyor acaba orjinal abu-garcia olupda çindeki fabrikasındamı üretiliyor yoksa has çin malımı bilgisi olan varmı? Birde bu malın kalitesi özellikle zorlanma karşısında herhangi bir metal kırılırmı?
__________________
Armağan Ak 1966/ ANTALYA/TEKİRDAĞ |
||||
|
|
|
| Sponsored Links |
| Sosyal Paylaşım |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Yanıtlar | Son Mesaj |
| Çıkrık makineler | levrek | Makara - Makinelerle İlgili Herşey | 3 | 15-09-2007 07:51 |